ZAMONAVIY SIYOSIY KOMMUNIKATSIYA VA JAMIYAT
DOI:
https://doi.org/10.37547/os/vol-02-04-20Muhim iboralar:
Siyosat, jamiyat, fuqaro, hokimiyat, Ommaviy, kommunikatsiya, sub'ekt, mafkura, siyosiy elita, ijtimoiy, manipulyatsiyaAnnotatsiya
Ushbu maqolada davlat va jamiyat boshqaruvida siyosiy kommunikatsiyaning o‘ziga xos tizimilari haqida fikr yuritiladi. Siyosiy kommunikatsiya turli yo‘llar bilan, xususan, muayyan odamlar va jamoalarga siyosiy xabarlar yuborish orqali amalga oshiriladi. Xabarlar ularga nisbatan jamoatchilikning qiziqishini uyg‘otadigan faktlar bayoni yoki voqea-hodisalar mazmunini tushuntirish sifatida ko‘rinishi mumkin.
Xabarlarning tashabbuskori (kommunikator), qoida tariqasida, rahbar yoki siyosiy tashkilotdir. Aloqa sub'ekti axborotni shakllantirish va tarqatish mexanizmiga ega. Davlat hokimiyatning eng muhim instituti sifatida rasmiy ma'lumotlarni, xususan, og‘zaki (brifinglar, rahbarlar bilan suhbatlar va boshqalar tarqatish uchun kerakli miqdordagi kanallarga ega bo‘lishi kerak yoki qog‘ozga tegishli (gazeta va jurnallardagi nashrlar, hukumat byulletenlari), shuningdek, fuqarolar bilan uzluksiz muloqot qilish imkonini beruvchi vizual va elektron (davlat telekanallari va mintaqaviy aloqa tizimlari va boshqalar) tizimga ega bulishi kerak.
Yuklashlar
Загрузки
Nashr etilgan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Ushbu son
Soha
##category.category##
Litsenziya
Copyright (c) 2024 Muxabbat Saliyeva
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons XX License...